9 Σεπ 2012

ΒΑΓΕΛΗ ΚΟΡΑΚΑΚΗ: ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΣ

ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΣ
Ο τρίτος δίσκος του συνθέτη όπου λαμβάνουν μέρος πολλοί ερμηνευτές

Ο Βαγγέλης Κορακάκης αποτελεί πλέον μια σταθερή αξία στο Λαϊκό τραγούδι: είναι ένας από τους πιο αξιόλογους νεώτερους συνθέτες στο χώρο. Τελευταία μάλιστα ηχογράφησε σειρές τραγουδιών με δύο ερμηνευτές, πολύ λαοφιλείς τη δεκαετία του 70 αλλά σχεδόν άγνωστους στο νεώτερο κοινό, τον Γιάννη Ντουνιά και τον Λάκη Χαλκιά. Οι δίσκοι στους οποίους τα τραγούδια απέδωσαν οι προαναφερόμενοι καλλιτέχνες είχαν τίτλο ΓΛΥΚΟΧΑΡΑΜΑΤΑ και ΛΕΒΕΝΤΙΚΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ αντίστοιχα.
Η πιο πρόσφατη σειρά τραγουδιών του Κορακάκη έχει τίτλο ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΣ. Μετά τους ΜΠΟΥΖΟΥΞΗΔΕΣ ΜΕ ΠΥΞΙΔΕΣ και ΛΑΥΡΙΟ, είναι ο τρίτος δίσκος του συνθέτη με πολλούς ερμηνευτές. Εδώ, καινούργιες φωνές είναι η Ανατολή Μαργιόλα, ο Θοδωρής Στούγιος και η Ελένη Καπηλίδου, ενώ κάποια κομμάτια ερμηνεύουν η Μαρία Σουλτάτου και ο συνθέτης. Σ’ αυτό το δίσκο συμμετέχει επίσης ως τραγουδιστής και ο γιος του Βαγγέλη Κορακάκη Βασίλης.
Η Μαρία Σουλτάτου, νέα αξιόλογη φωνή στο χώρο του τραγουδιού που παλιότερα ονομάζαμε Έντεχνο Λαϊκό και σήμερα θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε ως Λόγιο Λαϊκό τραγούδι, έχει ηχογραφήσει ολοκληρωμένες δισκογραφικές δουλειές του συνθέτη Μιχάλη Τερζή, ενώ είχε συμμετοχή στον κύκλο τραγουδιών του Χρήστου Λεοντή, ΕΡΩΤΑΣ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ. Στη συνεργασία της με τον Βαγγέλη Κορακάκη της δίνεται η ευκαιρία να ερμηνεύσει πιο λαϊκότροπα κομμάτια.
Όσο για τον Βασίλη Κορακάκη, μέχρι σήμερα συμμετείχε σε δίσκους του πατέρα του παίζοντας δεύτερο μπουζούκι και κάνοντας δεύτερη και τρίτη φωνή. Στο δίσκο που εδώ σχολιάζεται αποδίδει ορισμένα κομμάτια ως πρώτη φωνή. Πιστεύω πως στην πρώτη αυτή ερμηνεία, στη φωνή του Βασίλη διακρίνεται ένα γνήσιο λαϊκό στοιχείο, το οποίο θα μπορούσε να αναδειχθεί περισσότερο αν αξιοποιηθεί σε ένα δίσκο όπου τα τραγούδια θα ερμήνευε αποκλειστικά εκείνος.
Ο δίσκος ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΣ, στον οποίο - όπως και σε πολλούς άλλους του συνθέτη - εκτός από τα τραγούδια περιλαμβάνεται κι ένα οργανικό κομμάτι, κυκλοφορεί από την εταιρία ΔΙΚΤΥΟ του Πάρη Μήτσου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: